Jak kupować

KROK 1 - Wybór Produktów
• Przed przystąpieniem do zakupów prosimy o zapoznanie się z regulaminem sklepu: http://sekretpiekna.sklep.pl/pl/i/Regulamin/2
• Produkty dostępne w sklepie internetowym www.sekretpiekna.sklep.pl podzielone są na kategorie oraz podkategorie. Wszystkie grupy produktowe znajdują się w kolumnie Katalog po lewej stronie sklepu.
• Jeżeli szukają Państwo konkretnego produktu prosimy wpisać jego nazwę w pole wyszukiwarki, która znajduje się po lewej stronie, tuż pod katalogiem. Otrzymają Państwo rezultaty wyszukiwania w postaci listy produktów odpowiadających Państwa kryteriom.
• Przy każdym produkcie w sklepie znajduje się cena, status dostępności produktu, czas w jakim nastąpi wysyłka oraz szczegółowy opis.
• Jeżeli zdecydowali się Państwo już na zakup konkretnego produktu, należy dodać go do koszyka.

KROK 2 – Dodawanie produktów do koszyka
- Jeżeli w koszyku znajduje się wybrany produkt, możecie Państwo kontynuować zakupy (w tym celu prosimy kliknąć przycisk „kontynuuj zakupy” na dole po lewej stronie) lub zdecydować o finalizacji zakupów.
- Zawartość koszyka można sprawdzić na stronie, dowolnie zwiększyć lub zmniejszyć liczbę zamawianych produktów (po wprowadzeniu zmian wystarczy użyć przycisku „przelicz”), usunąć jego zawartość lub odłożyć część produktów do przechowania, by móc zamówić je później.
Proszę pamiętać, że z funkcji przechowania produktów mogą korzystać jedynie osoby zalogowane w serwisie. W przypadku opuszczenia strony przez niezalogowanego Klienta zawartość koszyka przepada.
– Jeśli status dostępności produktu określony będzie jako „brak”, przycisk będzie miał nazwę „brak na stanie” i nie będzie można dodać danego produktu do koszyka zamówień.
– Jeśli ilość produktów w koszyku będzie przewyższać dostępny stan magazynowy, pojawi się odpowiedni komunikat, informujący o aktualnie dostępnej liczbie produktów.
- Po kliknięciu „do koszyka” pole „W koszyku produktów:...Wartość:...” (w górnej części strony po prawej stronie) zostanie automatycznie zaktualizowane. Bez konieczności wchodzenia na kolejną podstronę można zobaczyć liczbę produktów dodanych do koszyka oraz łączną kwotę dotychczasowych zakupów. Jeśli chcecie Państwo sfinalizować zamówienie można to zrobić używając przycisku "przejdź do koszyka" .


KROK 3 – Złożenie zamówienia
• Decydując się na kontynuację zamówienia należy wybrać sposób dostawy spośród trzech opcji proponowanych przez sklep: przesyłka kurierem, Paczkomaty Inpost lub odbiór osobisty.
• W kolejnym etapie prosimy wybrać odpowiednią formę płatności, a następnie kliknąć na przycisk „zamawiam”
• Jeżeli posiadają Państwo konto w naszym sklepie, należy podać dane logowania w polu "Mam już konto w sklepie" i zalogować się na swoje konto. Jeżeli nie posiadają Państwo konta należy wybrać opcję "zarejestruj się" lub pominąć zakładanie konta wybierając opcję: "złóż zamówienie ".
• prosimy pamiętać, że rejestracja konta ułatwi Państwu wprowadzanie danych przy kolejnych zakupach. Zarejestrowani Klienci mają również możliwość podglądu statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów.
• Po wybraniu odpowiedniej opcji logowania i wypełnieniu niezbędnych danych w przypadku składania zamówienia bez rejestracji konta, należy kliknąć na przycisk "podsumowanie". W ostatnim etapie prosimy ponownie sprawdzić poprawność wpisanych danych. Jeżeli wszystko się zgadza, należy potwierdzić zamówienie klikając na przycisk „złóż zamówienie”. Uwaga: Jeżeli nie potwierdzą Państwo zamówienia na tym etapie, sklep nie otrzyma potrzebnych informacji do tego by zrealizować Państwa zamówienie.

KROK 4 - Podsumowanie zamówienia
• Po złożeniu zamówienia pojawi się informacja o przekierowaniu na stronę płatności, jeżeli wybrali Państwo formę płatności elektronicznej.
• Wpłata pieniędzy może nastąpić na kilka sposobów:
- poprzez system płatności elektronicznej: wypełnienie formularza (karta płatnicza) lub bezpośrednie przekierowanie do banku (e-przelew)
- poprzez przelew z Państwa konta: samodzielnie logują się Państwo na swoje konto i dokonują przelewu. Przy przelewie prosimy pamiętać o podaniu numeru zamówienia - bez tego przesyłka może się opóźnić. W celu usprawnienia wysyłki mogą nam Państwo przesłać e-mailem potwierdzenie przelewu.
- za pobraniem – przy odbiorze
• W momencie złożenia zamówienia otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji .
• Po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe, sklep skompletuje Państwa zamówienie
i poinformuje o wysyłce.
• Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości dotyczące zamówienia prosimy o kontakt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl